VELO verlengt met Dick Boereboom

Het bestuur van VELO en hoofdtrainer Dick Boereboom zijn contractverlenging overeengekomen voor seizoen 2025-2026. De trainer gaat dan aan zijn tweede seizoen beginnen in Wateringen.

De 51-jarige oefenmeester is nu bezig aan zijn eerste seizoen aan de Noordweg. Hij kwam over van eersteklasser BVCB. Er kwam een goed vervolg op de mooie reeks van seizoen 2023-2024 waarbij nacompetitie werd gehaald. De spelersgroep werd op drie posities versterkt en alle sterkhouders bleven VELO trouw. Talentvolle jeugd klopt aan de poorten van VELO 1 en de selectie van in totaal zestig spelers waarborgt veel kwaliteit.

Na tien wedstrijden staat VELO 1 bovenaan in de 1e klasse B. De trotse koploper won 7x, speelde 2x gelijk en verloor 1x. Het resultaat van goed teamwork tussen onze staf en spelersgroep. Wij wensen spelers en staf veel succes in de tweede seizoenshelft!

Deel dit artikel met anderen:

Laatste berichten