Jeugdvoetbal | ADO O19 veroverd de KNVB Beker ten koste van AZ O19

ADO O19 heeft zaterdagmiddag op het AFAS Trainingscomplex in Weidewormer tegen de leeftijdsgenoten van AZ de KNVB Beker veroverd.  Al in de 2e minuut was het Clydel Kigongo die het net wist te vinden. Een kwartier later schoot Serge Planjer de Hagenaars naar een 0 – 2 voorsprong. Een score die bij rust ook op het scorebord vermeld stond. In de tweede helft bleef ADO Den Haag de bovenliggende partij en bepaalde de ingevallen Hakan Argun een kwartier voor tijd de eindstand op 0 – 3.

Scheidsrechter Tom Giezen liet zich overigens niet onbetuigd deze middag want  hij trakteerde liefst vijf ADO spelers op een gele kaart en in de extra tijd kreeg de doelpuntenmaker van de 0 – 1 Kigongo nog de rode kaart voorgehouden. Veel maakte het allemaal niet uit want de bezoekers stapten de bus in met de beker richting het Zuiderpark !

Redactie: Rob Blankenstein
Foto’s: SohailHakimi    

Deel dit artikel met anderen:

Laatste berichten