4e klasse C | RAS moet zich handhaven via nacompetitie

Het eerste elftal van RAS heeft zaterdag met 3-1 verloren van Quintus en zal zich nu via de nacompetitie moeten proberen te handhaven in de vierde klasse. Quintus, een stabiele subtopper, liet al snel merken dat men RAS niets cadeau zou doen. Na een half uur keken de bezoekers al tegen een 3-0 achterstand aan. Na de thee gebeurde er niet veel meer, maar kwam RAS nog wel terug tot 3-1.

Dankzij deze nederlaag is RAS als 11e geƫindigd in de competitie. Rechtstreekse degradatie is daarmee in ieder geval voorkomen. RAS zal nu via twee duels moeten proberen het vierdeklassersschap te behouden. 30 mei is de eerste wedstrijd. Tegen wie? Die informatie volgt nog. Het seizoen krijgt dus nog een, ongewild, staartje. Wij gaan ervan uit dat er de komende weken scherp getraind wordt. Onze boys hebben al vaak genoeg laten zien dat ze thuishoren in de vierde klasse. Laten we hopen dat dat er de komende weken ook echt uitkomt. De teleurstelling nu even verbijten en blijven strijden, mannen!

Redactie: RAS
Foto: Archief

Deel dit artikel met anderen:

Laatste berichten